Voorbereidingen tot... - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Gilbert Schellart - WaarBenJij.nu Voorbereidingen tot... - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Gilbert Schellart - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen tot...

Door: Ludy en Gilbert

Blijf op de hoogte en volg Gilbert

25 Juli 2015 | Nederland, Roosendaal

Ooit in de 19e eeuw voor een paar miljoen dollars van de Russische tsaar gekocht en vooral bekend vanwege de goudkoorts aan het einde van diezelfde eeuw, staat Alaska onder meer door haar klimatologische verscheidenheid en wilde natuur nog steeds te boek als "the last frontier". Na onze belevenissen in de wildparken van Zuid Afrika leek het een passend vervolg om eens in de dunstbevolkte Amerikaanse staat atmosfeer te proeven. Hoewel wij over deze staat enige kennis hebben vergaard door het lezen van diverse boeken, hebben wij eerlijk gezegd nauwelijks enige notie van wat ons in die regio te wachten staat. Dat bleek al toen wij voor onze kledingkeuze kwamen te staan. Wat heb je nodig wanneer de reis in een verblijf voorziet in onder andere Anchorage en Barrow. Enfin, we zijn er min of meer uitgekomen en laten ons verder verrassen. Die verrassingen willen wij in de komende week graag met jullie delen. Vooropgesteld dat we, gezien het reisschema, tijd vinden om teksten te produceren en of er in sommige uithoeken van dit gebied internet voorhanden is.

Ludy en Gilbert

• 25 Juli 2015 - 14:25

Lisette:

Hoi pap en mam,

Ik wens jullie een super vakantie toe! Ik ga jullie vreselijk missen, maar ik wens jullie de meest geweldige vakantie toe die er is! De volgende keer wil ik wel graag mee hoor ;) :p! Hahaha!!!

Fijne vakantie!!!

Liefs, jullie dochter Lisette :*

• 25 Juli 2015 - 16:20

Joke Grootemaat:

Lieve Ludy en Gilbert. Een hele mooie reis toegewenst en ik kijk nu al weer uit naar jullie ongetwijfeld prachtige foto's. Wij hebben vandaag bericht gekregen dat we dinsdag 4 augustus 's morgens om kwart over 7 opgehaald worden door onze "taxi" die ons naar Schiphol brengt. Heel veel plezier!!

• 25 Juli 2015 - 23:39

Wolf:

Hi Gilbert en Ludy,

Een schitterende vakantie wensen wij jullie toe. Wij verheugen ons op de reisverhalen tijdens jullie reis en op het fotoboek en de verhalen als we elkaar weer zien ...ergens... in de tweede helft van dit jaar.
    Wolf en Sylvia

• 26 Juli 2015 - 21:55

Anja:

Fijne vakantie!!!!!

• 27 Juli 2015 - 23:50

Gladys :

Geniet van jullie avontuurlijke reis en van elkaar.
    Liefs Gladys

• 01 April 2017 - 07:49

Willy Engel:

Hallo Ludo en Gilbert,
    Ben op dit moment met Riet Kuijpers in Parijs. En dan kletsen we natuurlijk ook over vroeger. En over hoe het gaat met de mensen die we van vroeger kennen.
    Riet vertelde zojuist dat ze er van overtuigd is dat ze Ludy, al weer een hele tijd geleden, gezien heeft in een erg drukke trein van Arnhem naar Zevenaar.
    En toen werd de Google gestart... met succes!
    Hoe gaat het met jullie?
    Met Riet en met mij gaat het helemaal naar wens. Hoop dat dat voor jullie ook geldt.
    We zouden het leuk vinden een reactie te krijgen.
    Heel veel groetjes, mede namens Riet,
    Willy

• 01 April 2017 - 21:52

Ludy:

Hallo Willy en Riet, ik heb via Riet haar Facebook in Messenger een bericht achter gelaten. Fijn om weer wat van jullie te horen. Groetjes Ludy